loading...
فیس بوک ایرونی
آخرین ارسال های انجمن
bahman بازدید : 1124 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (1)

بخون و بخند - سری دهم - FBironi.IR

بخون و بخند - سری دهم

نام فرستنده در فیس بوک: فیسبوک



همه ي مـــا يه دوست لاغر و استخـــوني داريم که :
پنج برابر ما غذا ميخوره و چاق نميشه ؛ تـو روحــش کـــصـــــــــا فـــط :|


فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o



دختره نوشته بود يه روز اومدم بپيچم دستم خورد به برف پاک کن
واسه اينکه جلوي پسراي دانشگاه ضايع نشم آب پاشم زدم!
دوستش زيرش کامنت گذاشته ميگه:زکي!
من موقع راه افتادن خاموش کردم پياده شدم کاپوت رو زدم بالا
الکي به امداد خودرو هم زنگ زدم و منتظرشونم وايسادم ماشينمم که داشتن ميبردن باشون رفتم :))
من و ميگي :|
امداد خودرو:|
برف پاکن:|
پسراي دانشگاه :))



فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o



اين دخترا رو ديديد دست راستشونو خيلي شيک لاک ميزنن ولي دست چپشون انگار ساناز پنج ساله از تهران کشيده.
:))


فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o



امروز که از خواب بيدار شدم از خودم پرسيدم :
زندگي چه مي گويد ؟
جواب را در اتاقم پيدا کردم :
سقف گفت : اهداف بلند داشته باش !
پنجره گفت : دنيا را بنگر !
ساعت گفت : هر ثانيه با ارزش است !
آيينه گفت : قبل از هر کاري به بازتاب آن بينديش !
تقويم گفت : به روز باش !
در گفت : در راه هدف هايت سختي ها را هُل بده و کنار بزن !
زمين گفت : با فروتني نيايش کن !
و در آخر تخت خواب گفت : ولش کن بابا بگير بخواب !
هيچي ديگه من تا حالا رو حرف تختم حرف نزدم :D


فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o



امروز گوشي بابامو برداشتم بدون اينکه بفهمه اسمم رو از پرهام به 20009022تغير دادم
بعد باگوشي خودم اين پيامک رو براش فرستادم:
مشترک گرامي ضمن عرض تبريک به عرض مي رسانم شما در قرعه کشي همراه اول برنده يک دستگاه Mazda3شده ايد ضمن عرض تبريک لطفا جهت دريافت جايزه يک عدد ده رقمي را به اين شماره بفرستيد
هيچکس تنها نيست همراه اول
بنده خدا از ظهر تاحالا بالاي بيست بار اون کد ده رقمي رو فرستاده و من هر دفعه جواب دادم کد ارسالي صحيح نمي باشد لطفا مجددا ارسال فرمائيد
الان اسمس داده برو گمشو همراه اول
منم اسمس دادم :مشترک گرامي حالا که فحش مي دهيد جايزه که سهل است فرغون هم بهتون نميديم
:|


فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o



زبـونتو با انگشتت بگير 3 بار بگو داريوش ....
خودتي خودتي خودتي :|


فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o



غضنفر ميره فرانسه بهش ميگن صبحانه چي ميخوري؟
ميگه: کقـه مـقبا با نون بـقبـقي :)) :|

فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o



دیروز از سر کار برمیگشتم دیدم یه پسر بچه قدش به زنگ ایفون نمیرسه هی داره خودشو میکشونه بالا ،
منم مثل یه رابین هود رفتم ، گفتم :میخوای برات زنگ بزنم ، اونم سرشو تکون داد و گفت اوهوم.....
منم برای اینکه سریعتر در رو براش باز کنن دو سه بار زنگ زدم ،
بعدش با لبخند بهش گفتم : خوب دیگه چیکار کنم برات کوچولو ؟؟
گفت هیچی دیگه فرار کن تا صاحبخونه نیومده ...!!!!تو از اون ور برو من از این ور .....!!!
بچه نیستن بخدا گرازن ... :)))
تا یه ربع داشتم مثله اسب یورتمه میرفتم

فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o



پيرزنه تو اوتوبوس هي مي گفته ني ناي نا ناي ني ناي ناي، همه هم دست ميزدن براش. بعد يهو دست مي کنه تو کيفش دندوناشو در مياره ميگه نياوران نيگه دار
:)))

فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o



تو مجلس عروسی به ارکست می گن یه جوری اعلام کن غذا کمه که ضایع نباشه ، ارکست میگه: سیا نرمه نرمه ، سیا غذا کمه ، سیا دو تا یکی ، سیا بچه هیچی! :|


نام فرستنده در فیس بوک: فیسبوک


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1392/05/27 و 3:21 دقیقه ارسال شده است

کارتون عالیهشکلک
پاسخ : مرسی عزیز شکلک


کد امنیتی رفرش
فروشگاه
فروش ویژه شارژر همراه پاور بانک



شارژر همراه پاور بانک. بدون نیاز به برق، موبایل یا تبلت خود را شارژ کنید! هر جایی که شارژ موبایل شما تمام شد فقط کافیست پاور بانک را به دستگاه خود متصل کنید تا مانند برق عمل کرده و موبایلتان را شارژ نماید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره ی فیس بوک ایرونی
    فروش محصول
    <script type="text/javascript" src="http://fbironi.mihanstore.net/partner/show_ads.php?ads_type=textimg&ref=10972&row=5&col=5&show_name=1&show_price=1&show_desc=1&show_image=1&show_buy_link=1&prod=" ></script>

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3535
  • کل نظرات : 1592
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10005
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,209
  • بازدید ماه : 5,985
  • بازدید سال : 42,354
  • بازدید کلی : 4,820,506
  • کدهای اختصاصی