loading...
فیس بوک ایرونی
آخرین ارسال های انجمن
bahman بازدید : 810 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)


بخون و بخند - سری هشتم - FBironi.IR






بابا: منو بيشتر دوست دارى يا مامانو؟
پسربچه: هر دو تاتونو
بابا: اگه من برم آمريكا مامان بره فرانسه تو كجا ميرى؟
بچه: فرانسه
بابا: خوب اين ينى تو مامانو بيشتر دوست دارى ديگه
بچه: نه من فرانسه رو دوست دارم
بابا: اگه من برم فرانسه مامان بره آمريكا تو كجا ميرى؟
بچه:آمريكا :))
بابا: چرااااااااااااا ­ ؟؟؟؟
بچه: چون قبلاً فرانسه بودم :))
بابا: اشغال



فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o





با فک و فاميل , نشستيم اسم و فاميل بازيکرديم
دائيم براي ميوه با " ي "
" نوشته "
يه کيلو خيار


فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o





يِ پسر عمو دارم 4سالشه. مامان بزرگم خونه ما بود زنگ زد خونشون گف عشقم عسلم گوشي رو ميدي بابات؟
پسر عموي ما هم داد زد مجيد بيا نَنَته :))))
مامان بزرگم:l
عموم:l
ما :))




فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o




برادرم تو حموم بود...... مادرم رفته در زده ميگه : محسن يگانه ميشناسي؟ اونم گفت : آره چطور مگه؟
مامانمم گفت دختر همسايه بالايي اومده ميگه : از داريوش نخون من دوس ندارم .. از محسن يگانه بخون:))




فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o





يکي از دوستامون تعريف ميکرد :
تو جاده تصادف شده بود...
همه جمع شده بودن
منم واسه اينکه صحنه رو از نزديک ببينم از اون ور داد زدم
گفتم:بريد کنار من پدرشم
وقتي رسيدم ديدم اوني که تو خيابان افتاده الاغه


فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o




تو بانک بودم يه خانم پيري خواهش کرد با گوشيم شماره نوه اش رو بگيرم شماره حساب رو ياد داشت کنم
شمارشو گرفتم گوشي رو دادم به خانومه
ديدم هي ميگه :
ننه صداي نوارتو کم کن بفهمم چي ميگي
ننه گوشام سنگينه
ننه صدات واضح نمياد
صداي نوارتو کم کن
کنجکاو شدم ببينم چه خبره ؟
گوشي رو ازش گرفتم ديدم يه ساعته داره با پيشواز ايرانسل حرف ميزنه :))




فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o





مدونا 55 سالشه دوس پسرش 22 سالشه !
جنيفر لوپز 42 سالشه دوس پسرش 26 !
ماريا کري 44 سالشه همسرش 32!
هنوز مجردي ؟
نگران نباش !
دوس پسرت هنوز به دنيا نيمده !!!!!
=))


فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o





ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ گوشیو ﺑﺮﺩﺍﺷﺘم ﻣﯿﮕم : ﺍﻟﻮ!
ﮔﻔﺖ : ﺳﻼﻡ ﺑﻌﺪ ﻗﻄﻊ ﮐﺮﺩ
ﺍﺱ ﺩﺍﺩ ﮔﻔﺖ :ﺑﻪ ﻗﺮﺁﻥ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮔﺮﻓﺘﻢ !
ﮔﻔتم :ﺍﻭﮐﯽ ﭘﯿﺶ ﻣﯿﺎﺩ ﺩﯾﮕﻪ |:
ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ :ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﻧﺸﻮ
ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﺷﺪ ﺩﯾﮕﻪ ﺗﻤﻮﻣﺶ ﮐﻦ ﻟﻄﻔﺎ ، ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮ ﺩﺍﺭﻡ
5 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﺩﺍﺩ :ﺷﻤﺎﺭﻣﻮ ﭘﺎﮎ ﮐﻦ ﻟﻄﻔﺎ |:
7 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﺩﺍﺩ : ﭘﺎﮎ ﮐﺮﺩﯼ ؟؟؟
9 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﺩﺍﺩ : ﺍﻟﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭ ؟؟؟؟
11 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﺩﺍﺩ : ﮐﻮﺷﯽ؟
13 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﺩﺍﺩ : ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺍﻻﻥ ﺷﻤﺎﺭﺗﻮ
ﻣﯿﺪﻡ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮﻡ ﺣﺎﻟﺘﻮ ﺑﮕﯿﺮﻩ
15ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﺩﺍﺩ : ﺧﺪﺍﯾﺶ اذﯾﺘﻢ ﻧﮑﻦ
17ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﺩﺍﺩ : ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﻻﺗﻪ ﻫﺎ ﻣﯽ ﺩﻡ ﺑﮑﺸﺘﺖ !!
19ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﺩﺍﺩ : ﺧﻮﺩﺕ ﺍﺫﯾﺖ ﮐﻦ
21ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﺩﺍﺩ : ﮐﺜﺜﺜﺜﺜﺜﺜﺜﺎﻓﻄﻄﻄﻂﻃﻄﻄﻄﻄﻄﻄﻄﻂ
:| :|
:))
اینم شانس من :|



فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o




با دوس دخترم داشتیم از خیابون رد میشدیم ، عینک دودی زده بود. گشت اومد گفت خانوم چه نسبتی با شما دارن؟
منم گفتم : خانوم کور هستن دارم از خیابون رد می کنم.
کصافط باهام کات کرد!!
تازه کلی هم پیش ماموره بهم فش داد!
ماموره مونده بود بخنده یا بگیره





بخون و بخند - سری هشتم

نام فرستنده در فیس بوک: فیسبوک


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه
فروش ویژه شارژر همراه پاور بانک



شارژر همراه پاور بانک. بدون نیاز به برق، موبایل یا تبلت خود را شارژ کنید! هر جایی که شارژ موبایل شما تمام شد فقط کافیست پاور بانک را به دستگاه خود متصل کنید تا مانند برق عمل کرده و موبایلتان را شارژ نماید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره ی فیس بوک ایرونی
    فروش محصول
    <script type="text/javascript" src="http://fbironi.mihanstore.net/partner/show_ads.php?ads_type=textimg&ref=10972&row=5&col=5&show_name=1&show_price=1&show_desc=1&show_image=1&show_buy_link=1&prod=" ></script>

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3535
  • کل نظرات : 1592
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 10005
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 491
  • باردید دیروز : 875
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 491
  • بازدید ماه : 7,508
  • بازدید سال : 43,877
  • بازدید کلی : 4,822,029
  • کدهای اختصاصی