loading...
فیس بوک ایرونی
آخرین ارسال های انجمن
bahman بازدید : 644 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (2)


بخون و بخند - سری هفتم - FBironi.IR


غودا چيست؟
کلمه اي که بروسلي وقتي ميگفت زورش 3 برابر ميشد.



فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o




اين راننده هايي که دستشون از شيشه ماشين بيرون ِ و دارن با انگُشتاشون بازي ميکنن،
اينا دستشون تو دماغشون بوده الان دارن گيگيلي درست ميکنن سرگرم باشن تو ترافيک :))



فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o



رانـــــي چيست؟
وقتي خياباني در اراک بسته مي شود مردم به هم مي گويند:
رانــــــــــي! :))



فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o



يه بار پيش داداشم نشسته بودم، با گوشي خودم زنگ زدم ببينم زنگ گوشيش چيه وقتي من زنگ ميزنم؟
ديدم با صداي خودش ضبط کرده ميگه : ور ندار کيانِ ور ندار کيانِ
من :|


فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o




رفتم پيش روانپزشک ب خاطر استرس بي خودي...
داشتيم حرف ميزديم...گفت چند سالته؟
گفتم 18...گفت کنکور داري؟
گفتم اره....گفت خوندي اصن؟
گفتم نه !!!
گفت برو بيرون :|
گفتم چرا؟ :|
گفت برو بيرون :|
کصافط خودش رواني بود :))



فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o



خونمون مهمون اومد وقتي درو باز کردم دخترشون قدش حدوداي يک و نود بود
وقتي کفششو دراورد يک و هفتاد و پنج شد .اومد تو خونه گل سرشو برداشت
شد يک و پنجاه
نگرانم کم کم محو بشه



فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o




بابام واسه مامانم گل خر?ده برده بهش داده مامانم م?گه گله ؟ !!
بابام م?گه : تا نظر کمک داور چ? باشه
منو بابام ((((((=
مامانمم برگشت گفت نظر کمک داورو نم? دونم ول? نظر کم?ته
انضباط? ا?نکه امشب گشنه بخواب?ن تا د?گه منومسخره نکن?ن
ما |:


فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o



انقد از اين آهنگا بدم مياد که اولش يکي با صداي لوله اگزوز خاور ميگه اَرِنجمِـــــــــــنت بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاي محمّد قليِ يخچال ساز


فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o



پسره تو كليسا نشسته بوده، يهو م? بينه يه دختر
خيل? خوشگل مياد تو. ميدوه ميره پشتِ مجسمه
دختره مياد ميشينه جلو? محراب و ميگه: اي خدا !
تو به من همه چ? داد? ، پول داد? ، قيافه
داد? ... فقط ازت يه چيز ديگه ميخوام ... اونم يه
شوهر خوبه ... يا حضرت مسيح! خودت كمكم كن!
پسره از پشت مجسمه مياد بيرون ميگه:
عيس? هل نده! هل نده زشته ، خودم ميرم



فیس بوک ایرونیFBironi.IR o0O0o



تو دستشويي پارک بودم که ديدم يکي داره در ميزنه..... بعد از 10 ثانيه گفت : سلام چطوري؟منم خجالت زده گفتم: خوبم مرسي!گفت: چيکار ميکني؟گفتم:آدم اينجا چيکار ميکنه؟!؟دوباره گفت :ميتونم الان بيام اونجا؟... ... ... عصباني شدم گفتم:نه هنوز خودم کار دارم يهو ديدم داره ميگه:"من بعدا بهت زنگ ميزنم. الان يه ديونه اي تو دسشويي داره جواب سوالاي منو ميده
من |:
يارو =))
شير آب =)))))))
آفتابه که غش کرد کلاً



نام فرستنده در فیس بوک: فیسبوک


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ghazl در تاریخ 1392/03/21 و 14:24 دقیقه ارسال شده است

خیلی باحال بودن بخصوص دو تایه آخریشکلک
پاسخ : مرسی شکلک

این نظر توسط m.s در تاریخ 1392/03/21 و 11:37 دقیقه ارسال شده است

Khob bod makhsosan in akharish..
پاسخ : مرسیشکلک


کد امنیتی رفرش
فروشگاه
فروش ویژه شارژر همراه پاور بانک



شارژر همراه پاور بانک. بدون نیاز به برق، موبایل یا تبلت خود را شارژ کنید! هر جایی که شارژ موبایل شما تمام شد فقط کافیست پاور بانک را به دستگاه خود متصل کنید تا مانند برق عمل کرده و موبایلتان را شارژ نماید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره ی فیس بوک ایرونی
    فروش محصول
    <script type="text/javascript" src="http://fbironi.mihanstore.net/partner/show_ads.php?ads_type=textimg&ref=10972&row=5&col=5&show_name=1&show_price=1&show_desc=1&show_image=1&show_buy_link=1&prod=" ></script>

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3535
  • کل نظرات : 1592
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 10005
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 323
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,689
  • بازدید ماه : 6,465
  • بازدید سال : 42,834
  • بازدید کلی : 4,820,986
  • کدهای اختصاصی