loading...
فیس بوک ایرونی
آخرین ارسال های انجمن
bahman بازدید : 481 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (1)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط modasser20 در تاریخ 1392/01/08 و 14:31 دقیقه ارسال شده است

دعوتنامه:
سلام سال نو شما مبارک.
در صورتی که شما صاحب وب سایت یا وبلاگ یا فروشگاه هستید و قصد کسب درآمد دارید میتوانید بدون صرف هیچ وقتی و تنها با یکبار عضویت و قرار دادن کد پاپ اپ در وبلاگ خود به تعداد تمامی بازدید کننده های وبلاگ خود از ما دریافتی داشته باشید ..
اگر میخواهید از وبلاگ خود درآمد داشته باشید ابتدا با کاربری "نمایش دهنده" عضو و وارد پنل سایت شوید و سپس طبق راهنمایی ادامه دهید
ثبت نام کنید و کسب درآمد کنید از طریق اینترنت. شماره کارت خودتونو وارد کنید تا بعد از چند مدت کار پول به کارت شما واریز شود
منم ثبت نام کردم و روزانه دارم پول در میارم شما هم امتحان کنید.
باید برای ثبت نام حتما یه معرف (دعوت کننده ای)داشته باشی من از شما دعوت میکنم که ثبت نام کنی0.
توصیه من و سایت پارس پا: پارس پا یک راه کسب در آمد آنی می باشد و هم اکنون در همه سیستم ها نظیر بلوگفا،میهن بلاگ،بلاگ اسکی،پرشین بلاگ،رزبلاگ و . . . به کار می رود
توصیه ما به شما وبلاگ نویسان این است که همین حالا ثبت نام کنید و فعالیت خود را شروع کنید

جدید ترین روش کسب در آمد

برای اولین بار در جهان

‎ ‎فقط در ایران

- هزینه اولیه شروع کار0 رالp می باشد - کاملا رایگان - خیالتان راحت هیچ مبلغی به هیچ وجه پرداخت نخواهید کرد

- شما جهت گرفتن نتیجه خوب، حدودا 20 دقیقه فعالیت خواهید کرد

- شما جهت گرفتن نتیجه بسیار بسیار خوب ، حدودا 1 ساعت فعالیت خواهید کرد
نکته: (( ضمنا بدون معرف نیز نمی توانید عضو شوید
من خودم روزانه به بیش 150-200وبلاگ نظر میدم
معرف شما من هستم ٍبت نام کن و مشغول بکار شو.
سایت مربوط به ثبت نام کننده http://www.parspa.com/?q=regnuser&moref=modasser20
با عضویت در این سایت از تک تک بازدید کنند های وبلاگت درآمد داشته باش
اگه آموزش خواستی تو سایت بعد از ثبت نام نوشته راهنمایی کلیک کن اکی
خدانگهدار.
[گل]


کد امنیتی رفرش
فروشگاه
فروش ویژه شارژر همراه پاور بانک



شارژر همراه پاور بانک. بدون نیاز به برق، موبایل یا تبلت خود را شارژ کنید! هر جایی که شارژ موبایل شما تمام شد فقط کافیست پاور بانک را به دستگاه خود متصل کنید تا مانند برق عمل کرده و موبایلتان را شارژ نماید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره ی فیس بوک ایرونی
    فروش محصول
    <script type="text/javascript" src="http://fbironi.mihanstore.net/partner/show_ads.php?ads_type=textimg&ref=10972&row=5&col=5&show_name=1&show_price=1&show_desc=1&show_image=1&show_buy_link=1&prod=" ></script>

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3535
  • کل نظرات : 1592
  • افراد آنلاین : 281
  • تعداد اعضا : 10005
  • آی پی امروز : 420
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 1,333
  • باردید دیروز : 198
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 1,333
  • بازدید ماه : 1,333
  • بازدید سال : 60,692
  • بازدید کلی : 4,838,844
  • کدهای اختصاصی